مفصل حرارتی مخابراتی


اين مفصل ها جهت اتصال كابل هاي مسي تلفن بكار مي روند و روكش بكار رفته در آنها از نوع كامپوزيت تقويت شده با الياف شيشه (Reinforced Heat Shrinkable) مي باشد كه در مقابل صدمات مكانيكي بسيار مقاوم بوده و انعطاف پذير است. قسمت داخلي روكش با چسب حرارتي پوشانده شده است كه آب بندي مطمئني ايجاد مي كند و قسمت خارجي آن با رنگدانه حساس به حرارت پوشيده شده است كه در اثر حرارت كافي بي رنگ مي شود. اين مفصل ها در كابل هاي كانالي و خاكي با پوشش پلي اتيلن و غلاف آلومينيومي يا سربي كاربرد دارند.

انواع مفصل حرارتی مخابراتی:

- مفصل هاي تقويت شده با الياف براي كابل هاي بدون فشار هوا:

از اين نوع مفصل براي اتصال و گرفتن انشعاب در كابلهاي ژله فيلد و بدون فشار هوا استفاده مي شود. اين مفصل ها از روكش داراي الياف كه در مقابل انتشار شكاف در موقع حرارت مقاوم هستند ساخته شده اند. در صورت نياز به گرفتن انشعاب، كيت انشعاب اضافه مي شود.

- مفصل هاي تقويت شده با الياف براي كابل هاي تحت فشار هوا:

اين نوع مفصل ها از روكش كامپوزيت با الياف شيشه تهيه شده اند كه در مقابل انتشار شكاف مقاوم هستند و براي اتصال كابل هاي تحت فشار هوا استفاده مي شوند و در صورت نياز به گرفتن انشعاب، كيت انشعاب اضافه مي شود.

- مفصل حرارتی تعمیری :

اين نوع مفصل ها جهت تعمير صدمات ناشي از بخار، آتش، خراش، خوردگي، بريدگي و سوراخ شدگي كابل هاي تلفن خاكي، هوايي و كانالي از 10 تا 2400 زوج بكار مي روند. اين روكش ها، هم در كابلهاي تحت فشار هوا و هم بدون فشار هوا استفاده مي شوند.  

دریافت اطلاعات تکمیلی:



در صورت درخواست مدارک بیشتر و یا خرید محصول از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

درخواست