قطعات حرارتی


چند نظام حرارتی:

چند نظام های حرارتی قطعاتی هستندکه از پلی الفین کراس لینک شده در سایز های مختلف تولید می شوند و در اثر حرارت تا سایز مورد نظر جمع می شوند. به کار بردن پوششی از چسب حرارتی مخصوص در لایه داخلی آنها، سبب آب بندی کامل در برابر عوامل  محیطی، خصوصا رطوبت می شود. این قطعات در دو سطح ولتاژ فشار ضعیف و فشار متوسط کاربرد دارند.

فشار ضعیف : این قطعات با توجه به تعداد کور کابل در انواع دو نظام، سه نظام، چهار نظام و پنج نظام تولید می گردند. کاربرد اصلی این قطعات آب بندی در  سرکابل و مفصل های چند کور  فشار ضعیف می باشد.

فشار متوسط: سه نظام های فشار متوسط در دو نوع قرمز و مشکی ارائه می گردند. کاربرد اصلی این قطعات در سرکابل ها و مفصل های فشار متوسط خشک و روغنی سه کور، برای عایق کردن محل های اتصال و آب بندی می باشد. 

بشقابک :

بشقابک ها  از پلی الفین کراس لینک شده تولید می گردند و در اثر حرارت تا اندازه مورد نظر جمع می شوند. 

این قطعات  جهت افزایش فاصله خزشی سرکابل ها استفاده می شوند.

بوت حرارتی :

بوت های حرارتی قطعاتی هستند که در اثر حرارت تا اندازه مورد نظر جمع شده و در تابلو ها و ترانسفورماتورها برای جبران فاصله کم بین فازها روی بوشینگ های مخروطی استفاده می شوند. کاربرد دیگر این قطعات، عایق کردن و محافظت سرکابل ها با جلوگیری از ایجاد جرقه ناشی از اتصال کوتاه فاز به فاز می باشد.‎

بوت های حرارتی دو دو نوع Angel boot و Straight Boot تولید می گردند که با توجه به محل نصب از یکی از این دو نوع استفاده می شود.

دریافت اطلاعات تکمیلی:



در صورت درخواست مدارک بیشتر و یا خرید محصول از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

درخواست