نوار عایق


تجهیزات و سایر اجزای برقدار بخش فشار متوسط ( 24 یا 36 کیلو ولت) پست های فوق توزیع برق ( 132 یا 63 کیلو ولت به 36 یا 24 کیلو ولت) و همچنین خطوط هوایی لخت فشار ضعیف و فشار متوسط در معرض خطرات و تماس های ناخواسته متعدد هستند که میتواند باعث بروز اتصالی ( فاز به فاز و یا فاز به زمین ) و در نتیجه صدمات و خسارات و خاموشی های ناخوسته گردد.

 تجهیزات و لوازم عایق بندی محافظتی ( تکمیلی ) اجزای پست و خط هوایی مانع تماس اتفاقی پرندگان و حیوانات دیگر، و حتی چیز هایی که باد و طوفان به سمت قسمت های برقدار پست و خط به حرکت در می آورد، خواهد گردید. جلوگیری از نشستن و رسوب کردن گرد و غبار مرطوب و احتمالا اسیدی بر روی اجزای برقدار پست و خط هوایی هم میتواند از نتایج بهره گیری از تجهیزات و لوازم پوشش دهنده و افزایش دهنده سطح عایقی اجزای پست و خط هوایی باشد.

محصولات و خدمات شرکت شاهین مفصل در این زمینه به شرح زیر میباشد:

1. کاور های پوشش دهنده مقره، کلمپ ها و سایر اتصالات پست

2. روکش های حرارتی برای باسبارهای لوله ای و تخت

3. نوارهای عایق باسبار برای باسبارهای لوله ای و تخت

4. روکش سیم هوایی

5. خدمات اجرای عایق سازی محافظتی پست

نوارهای عایق باسبار برای باسبارهای لوله ای و تخت

در مواردی که خواسته باشیم باسبارهای ترانس یا تابلو بدون آنکه باز کنیم عایق نماییم، از نوار های عایق استفاده مینماییم. این نوار ها آنتی تراک بوده و تا باسبارهای 36 کیلو ولت مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین برای عایق کردن اتصالات و انشعابات نیز در صورت لزوم از این نوارها استفاده میگردد. نوار های باسبار در رول های 5 متری با عرض 50 میلیمتر حهت سهولت در نصب ارائه میگردد.

دریافت اطلاعات تکمیلی:



در صورت درخواست مدارک بیشتر و یا خرید محصول از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

درخواست